Η μεγάλη μου…αγάπη.


Καιρός να μοιραστώ μαζί σας τη …μεγάλη μου …αγάπη.

Ασχολούμαι μαζί της όταν έχω ελεύθερο χρόνο.

Από μικρό παιδί μου άρεσε να ζωγραφίζω.

Ακόμη και τώρα (…παιδί είμαι ακόμα!)με μολύβι,με τέμπερες σε καμβά,με μπογιές πλαστικές ,με τον υπολογιστή,με το κινητό,με οτιδήποτε!

Όχι…δεν είμαι Picasso ή Da vinci…αλλά ζωγραφίζοντας …χαλαρώνω!

Oι κριτικές…δικές σας!

4 comments on “Η μεγάλη μου…αγάπη.

  1. Βασικα ευχαριστω για ολα τα αρθα σας τα οποια λαβαινω τους τελευταιους μηνες. Ειναι τοσο ζωντανα και κατατοπιστικα για παλιες αλλα και συνχρονες συνηθειες του τοπου μας. Τα ζωγραφικα σας εργα ειναι ομορφα, απλα, ξεκουραζουν το ματι, δεν ειναι «φορτωμενα» με χρωματα η περιττα πραγματα. Μου αρεσουν πολυ και σας ευχομαι να απολαμβανετε τις δημιουργικες σας στιγμες, ειδικα στα ομορφα ανοιξιατικα τοπια της περιοχης μας.

Εσείς τι λέτε σχετικά με αυτό;

