Εικόνα

Τραπεζομάντηλο με ροδάκια.Πλέξιμο με βελονάκι.


IMAG1122-1
Αυτό το τραπεζομάντηλο,είναι φτιαγμένο με ροδάκια και άλλα μικρότερα αστεράκια.
Μου πήρε 6 μήνες να το τελειώσω,είναι για τραπεζαρία,πλεγμένο με βελονάκι Νο 18 και κουβαρούλα Πεταλούδα Νο 40.
Έχει πλυθεί αμέτρητες φορές στο πλυντήριο και δεν έχει πάθει τίποτα.
Το καλό με το ολόπλεχτο με ροδάκια είναι ότι αν κάποιο φθαρεί εύκολα μπορείς να το αντικαταστήσεις με καινούργιο.

4 comments on “Τραπεζομάντηλο με ροδάκια.Πλέξιμο με βελονάκι.

    • Καλησπέρα Έλενα!!! Κάνε λίγη υπομονή ( σε 2-3 μέρες θα ‘χω τελειώσει το πλεκτό μου και τα υπόλοιπα ) και με μεγάλη μου ευχαρίστηση θα σας γράψω το σχέδιο!
      Αν μεγενθύνεις όμως την εικόνα θα διακρίνεις το σχέδιο!
      (έχω φουλ πρόγραμμα δεν έχω ελεύθερο χρόνο,ούτε στο blog δεν μπαίνω).
      Σε λίγες μέρες επισκέψου ξανά το blog ,για αναλυτικές οδηγίες.
      Δες και το μοτίβο για σεμέν αν θες!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη !
      Καλό βράδυ!!!

  1. ΑΧ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΟΝΤΙΚΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΔΑ

Εσείς τι λέτε σχετικά με αυτό;

