Aside

Σαν σήμερα,πριν ένα χρόνο, το Ξηρομερίτισσα blog,κάνει το πρώτο του διαδικτυακό ταξίδι.
Ξεκίνησα δειλά,γεμάτη πείσμα,βλέποντας το blogging,ως άλλη μία πρόκληση.
Καταρρίπτοντας το μύθο ότι για να τα καταφέρεις χρειάζονται ειδικές γνώσεις Πληροφορικής  η γενιά μας δεν είχε το συγκεκριμένο μάθημα στο σχολείο(απόφοιτος Λυκείου), και η πρώτη μου επαφή με υπολογιστή μόλις δυο χρόνια πριν.

Ο κόσμος του internet,μου κίνησε την περιέργεια.
Ξεκίνησα και συνέχισα με πολλές δυσκολίες και κριτικές που με πείσμωσαν,να προσπαθήσω ακόμα περισσότερο.
Στην αρχή χρησιμοποιούσα φωτογραφίες από google,δεν ήξερα πως ν’ ανεβάζω τις δικές μου,αργότερα έμαθα,αλλά μου έπαιρνε χρόνο.Συνέχισα με ξένες φωτο,μέχρι που μου την είπαν για το url,δεν ήξερα που αναγράφεται κι ότι πρέπει να το αναφέρω ( τόσο άσχετη).
Κάθε εμπόδιο για καλό,έμαθα να περνάω τις δικές μου και χρησιμοποιώ πάντα το url φωτό που δεν μου ανήκουν.
Σιγά – σιγά τις αντικατέστησα με δικές μου.
Όσο για τις ρυθμίσεις ήταν όλα στ’ αγγλικά,όταν πια τις έμαθα με την πολύτιμη  βοήθεια του διαχειριστή,βγήκε η ελληνική έκδοση της WordPress.
Παρεπιπτόντως είναι πιο δύσκολη από την blogger,αλλά νιώθω πιο ασφαλής .

Με πολλή υπομονή,πολλές ώρες καθημερινά για τις ρυθμίσεις μέχρι να του δώσω την εμφάνιση που ήθελα και να είναι  όλα τακτοποιημένα και το βασικότερο φτιαγμένο με αγάπη!

Τις μέρες που ασχολούμαι για ώρες με το blog οι επισκέψεις εκτοξεύονται στα ύψη.

Τρεις μήνες μετά  άρχισε να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης,ενώ σήμερα κάποιες συνταγές μου έγιναν δημοφιλείς  κι εμφανίζονται στα κορυφαία αποτελέσματα της google.

Αυτές είναι :

πως φτιάχνουμε ελιές, 

το πιο γλυκό ψωμί:πως γίνεται( ζυμωτό),

γρήγορη τυρόπιτα,,

γιουβέτσι πρόβειο,

φρουτομπακλαβάς,

εύκολο κέικ   και άλλες πολλές…

Είμαι ιδιαίτερα περήφανη γιατί τα κατάφερα με δικά μου κείμενα,χωρίς αναδημοσιέυσεις από αλλά blogs (έχω φιλοξενήσει και λίγες συνταγές φίλων-),και τις  συνταγές μου βασισμένες στην παράδοση με μικρές πινελιές για καλύτερο αποτέλεσμα.

Μέσα από το blog,ξεδίπλωσα τις σκέψεις μου ,τις απόψεις μου για τον κόσμο,τα κακώς κείμενα του τόπου μου  προβάλλοντας τα  ήθη και έθιμα του Ξηρομέρου,σπάνια ασχολούμαι με την επικαιρότητα .

Οι πληροφορίες που μεταδίδω  προσπαθώ να είναι βάσιμες κι αξιόπιστες(ιδίως  όταν αφορά την Ιστορία,τότε κάνω αντιγραφή).

Θα παρατηρήσατε ότι οι συνταγές μου δεν συνοδεύονται από δικούς μου επαίνους,αυτό καλύτερα είναι να γίνει από σας- εφ΄όσον σας αρέσουν-,αφού φτιάξετε τις συνταγές μου.

Για ένα χρόνο μοιράζομαι μαζί σας  τη αγάπη μου για τη ζωγραφική ,την μαγειρική και τις δημιουργίες μου .

Mέσα από το blog,ξεδίπλωσα την φαντασία μου ,γράφοντας διηγήματα…

Σήμερα μετράει περίπου 95.000 επισκέψεις αριθμό επισκέψεων που δεν περίμενα,Ξεκίνησε με 56 κι έφτασε ως και 870 ,τώρα μέσος όρος είναι γύρω στις 400 την ημέρα.

Με πολλούς φίλους εντός και  εκτός facebook….

 

Σ’όσους προσπάθησαν να μου τσακίσουν το ηθικό ,έχω να πω ότι είμαι εδώ και συνεχίζω κι όσοι βιάστηκαν να κρίνουν όταν ήμουν στη αρχή,τώρα τι έχετε να πείτε;

Το μυστικό μου είναι ό,τι κάνεις με αγάπη και υπομονή ,ο χρόνος σε δικαιώνει!

Αφού τα κατάφερα εγώ  μπορείτε κι εσείς!!!

Θα ΄θελα να ευχαριστήσω θερμά ,όσους πίστεψαν σε μένα ,όσοι με ακολουθούν από την αρχή κι όσοι στηρίζουν  αυτή τη διαδικτυακή μου προσπάθεια!!!

Σαν σήμερα,πριν ένα χρόνο …η πρώτη επέτειος του «Ξηρομερίτισσα» blog.

By Ξηρομερίτισσα Posted in AΡΘΡΑ

10 comments on “Σαν σήμερα,πριν ένα χρόνο …η πρώτη επέτειος του «Ξηρομερίτισσα» blog.

  1. μπράβο ξηρομερίτισσα,χρόνια πολλά και να συνεχίσεις γιατί κάνεις μια αγνή και αληθινή προσπάθεια και αυτό το νιώθουμε όλοι πιστεύω.

    • Σ’ ευχαριστώ Όλγα για όλα,για τις ευχές και τα σχόλια!
      Αυτό το blog είναι κομμάτι του εαυτού μου,είμαι εγώ…
      Φτιαγμένο με κόπο,υπομονή,ειλικρίνεια ,με μόνη ανταμοιβή την αγάπη σας!!!

  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

  3. Ευχομαι «χρονια πολλα» στο blog, και να ειστε παντα καλα να μας γραφετε τα τοσο ωραια κειμενα, οπως και οτι αλλο ανεβαζετε. Συνχαρητηρια και καλη δυναμη να εχετε παντα!

    ________________________________

    • Απόστολε Κώστα,σ ‘ ευχαριστώ και για τις συχνές επισκέψεις σου αλλά και για τα σχόλια που αφήνεις ,έτσι βοηθάς το blog ν’ ανέβει.
      Σ’ ευχαριστώ για όλα!!!

  4. ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ..ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΗΠΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΙΑ .
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ !!

  5. Καλημέρα. Χρονια Πολλά γεμάτα έμπνευση, ωραιες αναρτήσεις και καλούς διαδικτυακούς φίλους. Και μένα μου αρέσει η ζωγραφική, δεν ηξερα οτι σου αρέσει και σένα.

    • Καλημέρα Δελφινάκι,σ’ ευχαριστώ,εύχομαι καλή συνέχεια και σε σένα.
      Ναι από μικρή λατρεύω τη ζωγραφική,δες στην κατηγορία πάνω πάνω » Ζωγραφίζοντας»,εκεί έχει μερικές δημιουργίες μου.

Εσείς τι λέτε σχετικά με αυτό;

