Άνθισε και πάλι η αμυγδαλιά…


Στην καρδιά του χειμώνα  οι αμυγδαλιές συμπληρώνουν το χειμωνιάτικο τοπίο με τα υπέροχα άνθη τους  και  τη χαρακτηριστική ευωδιά τους να εμπλουτίζει το δροσερό αεράκι.

image

Μια μυρωδιά που ξυπνάει τις αισθήσεις,ενώ παράλληλα σε γαληνεύει.

Είναι αδύνατο να μείνεις αδιάφορος στη θέα τους.

Σαν σε πρόβα πριν τη μεγάλη πρεμιέρα ,ως  αγγελιοφόροι της Άνοιξης  , προετοιμάζουν τη  μεγάλη γιορτή ,τη γιορτή της άνοιξης!

Οι  νύφες του Φλεβάρη αψηφούν τις παγωνιές και τους   αμείλικτους ανέμους  ,που  τυφλωμένοι απ’ τη ζήλεια χωρίς οίκτο τις απογυμνώνουν ,προσπαθώντας να κλέψουν την ομορφιά τους σκορπίζοντας τα πέταλά τους παντού…σαν να χιονίζει!!!

Ανθισμένες αμυγδαλιές!
Οι …νύφες του χειμώνα!!!

image

image

image

image

image

image

image

image

6 comments on “Άνθισε και πάλι η αμυγδαλιά…

  1. Καλησπέρα..ωραία που εχεις κι άλλους φίλους που σου γράφουν… Μου άρεσε πολυ η ανάρτηση σου , λόγια και εικόνες…πολύ όμορφες φώτος… η αμυγδαλιά μου αρέσει η ροζ , η άσπρη δε μου αρέσει :) όλα όσα γράφεις μου άρεσαν…νύφες του χειμώνα..το σύμβολο της ελπίδας…

  2. Αληθεια αν σαν συμπληρωμα ακουγαμε το ανθισε και παλι η αμυγδαλια δεν θα ειχαμε την τελεια εικανα. Οσο για τις φωτο τι να πω. Μου θυμησες και ξυπνησες μεσα μου αλλες εποχες.

    • Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ανώνυμε!
      Χαίρομαι που οι φωτό μου σας ταξιδεύουν σε άλλες εποχές,σε εποχές που τα ρολόγια δεν γύριζαν τόσο γρήγορα,αφήνοντας τον άνθρωπο να γίνεται ένα με τη φύση,ξυπνώντας σας όμορφες αναμνήσεις

  3. Νά εισαι καλά Ξηρομερίτισσα !!! Άνοιξε λίγο η καρδιά μου γιατί με τόσο χιόνι που έχουμε στον Καναδά ψυχοπλακώθηκα !!!! Φιλάκια !!! 😄
    Jenny

    Sent from my iPad

    >

    • Πολύ χαίρομαι που οι φωτό μου σ’ έκαναν να νιώσεις καλύτερα Τζένη.
      Αφιερωμένες λοιπόν σε σας,που είστε μακριά μακάρι να μπορούσε να φτάσει κι η μυρωδιά εκεί!
      Βλέπω στις ειδήσεις τι γίνεται εκεί.
      Υπομονή,θα περάσει ο χειμώνας,θα ‘ ρθει η Άνοιξη.

Εσείς τι λέτε σχετικά με αυτό;

