Σκίτσο που παίρνει χρώμα!


Σχεδίασα μια γοργόνα σε χαρτί,την τράβηξα φωτό κι έπειτα τη ζωγράφισα με το κινητό και την εφαρμογή paint joy.γοργόναγοργόνα με δελφίνι

7 comments on “Σκίτσο που παίρνει χρώμα!

      • Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας! Εχω δει ολες τις καλλιτεχνικες δημιουργιες σας τον τελευταιο καιρο, με αποκορυφωμα την ενασχοληση σας με την ξυλογλυπτικη! Η κατασκευη της απλης και χρησιμης ξυλινης κουταλας ηταν καλη προσπαθεια! Αλλα περισσοτερο ηταν η εμπνευση σας να την διακοσμησετε με αναγλυφη επεξεργασια! Συνχαρητηρια για το ομορφο αποτελεσμα!

        • Αυτή τη στιγμή σκαλίζω ένα κομμάτι ξύλο,αν βγει κάτι καλό θα το ανεβάσω
          ( δεν έχω ιδέα από ξύλα αυτά που επιλέγω είναι σκληρά για σκάλισμα και παιδεύομαι τζάμπα).

          Καληνύχτα!!!

          • Καλη επιτυχια! Εγω εχω αγορασει ολα τα εργαλεια, σετ σκαρπελα του χεριου καθως και ηλεκτρικο απο το LIDL, αλλα δεν εχω ξεκινησει ακομη την προσπαθεια!!!

            • Ξεκίνα με ξύλο φλαμουριάς είναι μαλακό και δουλεύεται εύκολα λένε,εδώ δεν βρίσκω ,μόνο σε εμπόρους ξυλείας μου είπαν θα βρω.
              Ούτε σκαρπέλα αγόρασα ακόμα,γι αρχή θα πάρω φθηνά να δω τι μπορώ να κάνω κι αν μπορώ να τα χειριστώ.
              Χρειάζεται προσοχή με τα σκαρπέλα !
              Έχουν τα Lidl σκαρπέλα;Πόσο κοστίζουν;εγώ βρήκα ένα σετ με 12 και κουταλοειδής κόψη 18 ευρώ.Στείλε μου φωτο στο mail,να δω αυτά που πήρες εσύ.
              Καλές δημιουργίες!!!

Εσείς τι λέτε σχετικά με αυτό;

