Ξυλόγλυπτο ανδρικό πρόσωπο.


ξυλόγλυπτο

ξυλόγλυπτο ξυλόγύπτο Ξεκίνησα να σκαλίζω ένα γυναικείο πρόσωπο, αλλά μου βγήκε ανδρικό.

Χωρίς εργαλεία μόνο μ’ ένα μαχαίρι που μοιάζει κρητικό, και ένα κομμάτι γυαλί.


ξυλόγλυπτοξυλόγλυπτο ανδρικο πρόσωπο

2 comments on “Ξυλόγλυπτο ανδρικό πρόσωπο.

  1. Ξανα συγχαρητηρια! Μετα το «απλο» σκευος-την κουταλα- περασατε στα δυσκολα, οπως ειναι το ανθρωπινο προσωπο!!! Και το κανατε τοσο εκφραστικο!!! Δεν μπορω να προβλεψω τι θα κατασκευασετε στο μελλον!!! Προχωρατε με πολυ γρηγορα βηματα και συντομα θα χρειαστειτε εκθεσιακο χωρο!!!

    • Απόστολε γι άλλη μια φορά,ευχαριστώ!!!
      Τελικά η ξυλογλυπτική μου ταιριάζει πιο πολύ απ’ όσα έχω ασχοληθεί μέχρι σήμερα.Παθιάστηκα! Σε σχέση με τη ζωγραφική μου φαίνεται πιο εύκολη γιατί έχω τρείς διαστάσεις για να φτιάξω κάτι.
      Για το μέλλον θα δείξει,ακόμα είμαι στην αρχή !
      Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σχόλια!

Εσείς τι λέτε σχετικά με αυτό;

